Empà
Kwaliteitshandboek
- 1. De structuur van het kwaliteitshandboek
- 2. De beschrijving van het aanbod van de voorziening
- 3. Het kwaliteitsbeleid: missie, visie, waarden, doelstellingen, strategie en geschreven referentiekader
- 4.a De organisatiestructuur
- 4.b Het overzicht en de werking van de overlegorganen
- 4.c De deelname aan de externe overlegorganen
- 4.d Het inzetten van de middelen
- 4.e Het beheren van de documenten van het kwaliteitshandboek
- 4.f.1 De intake
- 4.f.2 Het opstellen, uitvoeren, evalueren en bijsturen van de individuele dienstverleningsovereenkomst
- 4.f.3 Het beëindigen van de ondersteuning
- 4.f.4 Het organiseren van het collectief overleg met de gebruikers
- 4.f.5 Het afhandelen van klachten van gebruikers
- 4.f.6 Het voorkomen, detecteren van en gepast reageren op grensoverschrijdend gedrag ten aanzien van gebruikers
- 4.f.7 De tijdelijke afzonderingsmaatregelen
- 4.g.1 De organisatiegerichte processen – het selecteren en aanwerven van personeel
- 4.g.2 De organisatiegerichte processen – het vormen , trainen en opleiden van het personeel
- 4.g.3 De organisatiegerichte processen – Het ondersteunen en evalueren van personeel
- 4.g.4 De organisatiegerichte processen – Disfunctioneren en ontslag van personeel